20. november 2014 Vsi dogodki

Vitko in agilno podjetje

V okviru projekta Creative Startup je potekala  brezplačna podjetniška delavnica za kreativce  Vitko in agilno podjetje, kjer so se udeleženci seznanili s teoretičnim okvirom pristopa k odkrivanju strank. Delavnica je bila osredotočena na pripravo konkretnega načrta za izvedbo tega procesa, na njej pa so udeleženci opredelili svojo vizijo, poslanstvo ter strateške cilje.

Vitko ni stanje – je proces

Delavnica je 20. novembra 2014  potekala na Hrvaškem kjer je mag. Domen Bole 11 hrvaškim kreativcem predstavil osnovne principe, po katerih delujejo t. i. ‘vitka podjetja’. Pri tem je poudaril, da vitko ni stanje, pač pa proces in da metodologija vitkih podjetij števila propadlih startupov (tj. 9 od 10-ih startupov propade) sicer ne zmanjša – je pa njihov propad ob uporabi takšne metodologije precej cenejši. Udeležence je opozoril tudi na ‘zanko’ prevelikega osredotočanja na razvoj in zanemarjanje potreb uporabnikov. Pojasnil je, da vitko podjetništvo predstavlja odgovor na ta problem: gre za to, da kupcu ponudimo tisto, kar on potrebuje, in ne tistega, kar mislimo, da potrebuje. Testiranje ideje je pri tem osrednjega pomena. Kot ključne lastnosti vitkega podjetništva je izpostavil še učenje, fokus in hitrost. Mag. Bole je udeležencem pojasnil, da napake same po sebi niso težava – težava nastane, če se iz njih ne učijo. Ideje so namreč zelo poceni, a njihova realizacija je tista, ki je lahko zelo draga, je še poudaril.

Dostopnost   Ctrl+U